Lilla lillsjön

Hejhej!
Passa på att njut av vädret, det skulle tydligen regna (åska?) i helgen,det är det jag hört iallafall. Så jag och Julia åkte ju till lillsjön idag igen,älskart. Så himla varmt i vattnet och perfekt sol. Men idag så solade vi inte lika mycket eftersom vi bränt oss rejält båda två. Så låg lite mot skuggan och inte mitt i solen. Så det blev en toppendag idag också! Solade inte ryggen över huvudtaget vilket jag är glad över att jag inte gjorde. Nu är det faktiskt ganska stor skillnad på där bikinin har suttit och inte (för att vara mig),det syns bättre än idag än igår kan jag ju säga.
Ikväll så ska jag fixa i ordning på mitt rum lite,rensa grejer och planera vad jag måste köpa. Det mesta ska jag köpa i ullared tror jag,och IKEA. Jag känner att jag har världens tråkigaste blogg utan kamerabilder,ni har ju inte ens sett resultatet av rummet än...Om jag har vägarna förbi pappa ska jag självklart hämta den.
bilden har inget med lillsjön att göra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0