Gamla Linköping - Valla

Hej!
Hoppas ni njuter riktigt mycket av sommarlovet! Det gör iallafall jag,det är därför det kan bli lite dålig upptadering då och då. Idag så har familjen (förutom pappa) varit inne i Valla (gamla Linköping) en sväng,träffade en kompis till mig,Elin heter hon,och hennes mamma som är en arbetskollega till Tina,och Elins tvillingbröder och deras två kompisar. Elin och jag har tydligen gått på samma babysim när vi var bebisar,och sen så har vi träffats igen för 4 år sen senast vi gick på babysimet och vi umgås självklart fortfarande ibland! Så vi grillade lite mat där,matade lite änder,kollade på djur osv. Det är roligt att vara där eftersom det väcker så mycket minnen,och nu får man ju se lille Hugo uppleva samma sak som jag fick göra en gång i tiden!♥ Vi åkte hem vid halv 3 ungefär,sen dess har jag inte gjort så mycket faktiskt. Slängde ihop en kladdkaka,gick ut lite med Elsa (hunden vi vaktar som ni vet),var med Hugo,Krille och hans kompis + Elsa en sväng i lekparken. Ja,en slapp dag helt enkelt.
Imorn har jag en hel del planer,först så ska jag vara med Erika en stund,sen så blir det att åka till City Gross och handla lite gott till kvällen för Malin och jag ska ha en liten tjejkväll bara för oss två. (Egentligen fattar jag inte vad det är för "fel" för att säga "tjejkväll" när man är två pers?) Ah,så vi ska ha en tjejkväll iallafall,vi ska äta tacos med hennes familj,doppa jordgubbar i choklad,kolla lite på film,vara ute i Mantorp och bara leva livet! HÄÄRLIGT! Så det blir ingen uppdatering imorn inte,om jag inte bloggar från mobilen förståss men det är ju sånt som märks. Så annars hörs vi på torsdag igen...tror jag. Ha det bra utan mig ett tag nu! Puss!

Kladdkakan jag gjorde,mums!



Här är Elsa för er som undrar vilken ras hon är,om jag ska vara ärlig så vet varken jag eller min familj vilken ras det är...men söt är hon iallafall! (ursäkta brorsans klädval,strumpor i sandaler är inget vidare tycker jag)


Kommentarer
Postat av: Nettan

Mmmm, vilken god kladdkaka, den hade man gärna smakat!! Njut av sommarlovet!! Kram

2011-06-22 @ 11:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0