En dag på landet

Nu är alla bilder i Kolmården-inlägget i hyffsad ordning,så ni vet det! 
Hello! Idag har vi varit hos morfar & Lisa ute på landet,trevligt var det...förutom att det blåste så himla mycket. Det har blåst i ungefär 4 veckor nu så börjar bli lite trött på't. Testade även på ett par vanliga örhängen för första gången idag sen jag tog hål senast (jag är ju nickelallergisk),men jag har knappast märkt någon skillnad! Trodde det skulle börja klia efter en timme eller nått men jag har haft dom i mer än 8 timmar så det är bra,så då kan jag säkert satsa på ett par vanliga örhängen till skolavslutningen med så jag slipper gå efter titanörhängen hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0