Purple

Hallå där du som läser!
Min blogg har legat nere under idag och igår pågrund av att jag har hållt på med en ny design,tyckte det behövdes fast det inte var så länge sen bloggen fräshades till. Själv blev jag väldigt nöjd och hoppas att jag är det några veckor framåt så jag slipper göra om den snart igen. Igår så tillbringade jag dagen med att slappa lite med Julia först på morgonen,sen när hon åkte hem så satte jag mig vid datorn och där fastnade jag nästan hela dagen pågrund av det dåliga vädret. Tack för allt iallafall Julia!♥
Idag så åkte jag & Krille hem till pappa & Tina och firade lilleman (Hugo) med resten utav släkten,eller ja,förutom Nenne. Det var trevligt,fick god mat och jordgubbstårta,mums! Den här veckan som kommer så ska vi även vara hundvakter åt Elsa,våran grannes hund,för dem har rest bort till Danmark tills på lördag. Så jag,Jonte och Krille gick på en promenad med henne,så ville hon börja busa med pinnar och hålla på,jaja visstvisst tänkte vi. Men sen helt plötsligt så började hon beté sig jättekonstigt och började sticka in tassen i gommen och så,och då såg vi att det hade fastnat en rejäl pinne tvärs över gommen,så vi fick ju självklart panik och började dra och slita i henne så hon skulle följa med hem. När vi väl kom hem så fick de andra ut pinnen vilket var en stor lättnad! Gud vilken bra start på hundvaktandet...haha. Annars har jag inte gjort så mycket,drömt mig bort till en varm plats medans jag sitter och stirrar ut på det gråa vädret utanför fönstret istället. Malin kom hit vid 8 ungefär förut,hon sover här! Vi har inte gjort så mycket vi heller,suttit vid datorn och snackat skype med några skojiga människor. Så det blir väl så ett litet tag till innan det är dags för att sova. "Imorn" (egentligen är det idag eftersom klockan är över tolv) är det dags för en vecka hos pappa igen,kommer med mer uptade imorn. Puss!
HAHA stör mig på att datumet och tiden står en gång till där fast jag vill ha det i det högra hörnet! Ska försöka fixa det också...

Kommentarer
Postat av: Frida!

Glöm inte att lägga upp att du är med på veckansblogg hos mig, när du har anmält dig ;)

2011-06-20 @ 10:28:05
URL: http://fridagustawsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0