ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ LYCKLIG!

Hej på er!
Gud vilken torsdag jag hade igår,ni anar inte! Började med skolavslutning,så himla underbart att bara få vara med klassen en liten stund innan vi skills åt i 10 veckor! Älskar 7a något så enormt,det ska ni veta allihop! Sen hem och göra mig iordning för Liseberg och allt! Åkte iväg vid 1 ungefär,bussresan var grymt rolig för att vara så lång! Satt och underhöll oss med att få lastbils-och bilchaufförer att tuta och vinka,vilket liv egentligen! Vi lyckades bra i vissa lägen,hehe (vi satt ju längst bak i bussen). När vi väl kom in på Liseberg så åkte vi Balder,senast jag var i Liseberg var jag nog 7 år där nånstans,så kunde inte åka så mycket då så det mesta testade jag igår,för första gången. Så det var verkligen kul/häftigt/läskigt på samma gång! "Dock" åkte jag inte Atmosfear,jag är ju en sån typ som kan må illa av karuseller,eftersom jag mådde illa utav höjdskräcken också så jag vågade inte ta risken,den går ju lixom 110 km/h.... och är grymt hög. Så det fick vara,men ångrar mig idag,skulle ändå ha velat åkt den eftersom Julia,Linn och Jossi åkte den...Menmen. Och inte en enda chokladbit vann jag inte heller,är det jag som har den mesta oturen eller? JA! Det enda jag vann var väl "bristen på pengar",hahha. Vi 4 köpte varsin ballong också,fast vi sög bara in heliumet,hahahha så himla roligt! Hemresan var den jobbigaste jag varit med om på väääldigt länge,vid halv 1 därnånstans så började jag bli astrött,så kunde inte hålla mig för att sova,gud vad trött jag var! Kom hem ungefär vid kvart över 2 och somnade direkt när jag kom hem. Så ja,tack till alla som gjorde min dag/kväll/natt! Ni är underbara hela högen! Minne för livet helt enkelt!
Idag vaknade jag vid halv 12,skönt att få sova lite. Följde med Julia till mjölby för att pierca hennes navel,blev lite sugen jag med men det får nog vara,hihi! Sen så gick vi runt lite och tog lite kort med mammas systemis! Blev ganska många bra kort,de kommer i nästa inlägg. Så nu sitter jag och Julia här och nördar ett spel på facebook,kuul! Hon sover här också,jippiiee! Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0