Taggad till 101 % helt klart!

Hej!
Var ju hos Tina & pappa och fixade håret lite förut. Här är iallafall resultatet ,fick bort det slitna som ni ser,blev ganska kort men ändå skönt att slippa det slitna! Något resultat över färgningen (eller toningen) blev inget resultat över huvudtaget nästan,blev jättebesviken! Men lite brunare blev det iallafall. Fick bli cambilder den här gången också,så det kanske inte syns så bra.
Idag var det sista dagen i 7:an...
Det enda vi har gjort är att städat skåpet (kändes så himla knäppt att inte ha med sig nyckeln överallt,haha!) Och så fikade vi lite med klassen och så fick dom en varsin present av klassen. Slutade vid halv tolv ungefär,så kom hem vid kvart i tolv. Har inte gjort så mycket mer än så,suttit i min ensamhet och målat lite,tänkt på hur jag ska se ut imorn på SKOOOOOLAVSLUTNINGEN (!!!) osv. Kan egentligen inte fatta att det redan är skolavslutning,jag menar det,SOMMARLOV! Känns så himla otroligt och det ska bli så himla skönt att bara få börja om i sommar och starta om lite på nytt. Efter skolavslutningen så åker vi till Liseberg och det ska bli så himla roligt! Kommer gå med Julia,Linn och Jossi där iallafall, fina tjejer detdär alltså! Så det kommer bli väldigt roligt,men det betyder också dålig upptadering. Kommer inte kunna blogga imorn eftersom jag inte kommer hinna och kommer förhoppningsvis vara väldigt trött när jag kommer hem (halv 2 på natten ungefär)+ så ska jag sova över med Julia med. Men det är det ju värt såklart! Ni får ha det jättesuperdupermegasbra för det ska jag ha! Vi hörs på fredag igen,puuuussss!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jättefin i håret blev du!! Ha så skoj på Liseberg!! Kram

2011-06-15 @ 22:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0