Save the world

Grattis världens bästa lillebror Hugo som fyller 2 år idag,så himla fort tiden gått! Älskar dig tuffing♥


Äntligen är den här dagen över! Fast den var inte så farlig faktiskt,den var helt okej. Det pinsammaste var att alla 8: or ska stå och psyka ut en när man hoppar längdhopp,men annars så..  Kulan gick väl rätt så bra den med,det var en 3-kilos kula istället för 2-kilos kula som jag och Julia hade tränat på igår,men det gick ju hyffsat ändå. Glad över att jag byte från höjdhopp till kula iallafall,skulle seriöst dött om jag inte bytte eftersom det är massa folk som sitter och tittar... Var hemma hos Linn och "badade" också(egentligen gick vi bara i,doppade oss och gick upp igen) i hennes pool,i kläder! Tur att jag hade med mig extrakläder. Kul var det iallafall! Sen på slutet så hade vi vattenkrig,eller ja,jag var inte med. Ja,det var nog det om det. 1 dag kvar av 7:an nudå,känns så otroligt bra och jag njuter verkligen av det! Imorn så ska vi bara spendera dagen med klassen och klassföreståndarna,7a är bäst! Trivs så himla bra!♥ Imorn lite senare så ska jag hem till Tina & pappa så ska Tina klippa och färga håret på mig,det blir kanoners! Jag kommer med mer upptadering imorn,ha det så bra tills dess!
mums♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0