Rubrik

Hello my friends!
Vad gör ni? Hoppas ni haft det bra,det har jag iallafall. Var ju och shoppade med Tina igår,hittade allt jag ville så nu är det bara hårklippning och färgning som väntar på onsdag innan det är helt klart inför skolavslutningen! Bilder på det jag köpte kommer senare.. Vi åt på "feferoni" som det heter,gott! När vi var klara åkte vi hem till F&F och fikade lite och sen åkte hon hem. Sen så gick tiden så gjorde vi jättegod fruktsallad efter maten! En av de bästa sakerna som finns. Till det så kollade vi på någon film som gick på teven också! Sen gick jag och la mig,jag somnade vid 1 eller något.
Idag så åkte jag och F&F in till Tornby igen,försökte leta lite presenter till Hugo eftersom ungen fyller hela 2 år på tisdag! Så stor han har blivit ♥ Hittade ganska mycket faktiskt. Så det blir att fira han med tårta ikväll,och sen så kommer hela släkten nästa söndag,nice! F&F köpte även ett nytt teckningsblock åt mig med,det behövdes för mitt gamla är slut... Åt på restaurangen "Chili" med,gott det med! Tog en snabb mjukglass på IKEA med,mums. Sen innan Tina,Krille & Hugo kom och hämtade mig förut så gjorde vi fika med förut,bild längre ner! Okej,lite väl mycket om mat känner jag sååå...nog om det nu. Tack för allt F&F och Tina!
Snart så ska vi åka bort till klämman och träna lite kula och längdhopp tills på tisdag. Tänkte springa spåret också men det blev visst ingenting med det,har inte gjort det nån gång den här veckan så det får bliden här veckan istället. Imorn åker jag till mamma igen,bara 4 skoldagar kvar nudå,det fixar jag. Längtar som en tok till Liseberg också,grymt kul ska det bli,räknar med att dö några gånger också men det är det värt,helt klart! Här får ni lite bilder!

Våran fruktsallad.

Ett övergivet hallon!


Fikat idag!



Kommentarer
Postat av: Tina

Tack själv för en mysig shoppingtur. Kul att du blev nöjd!

2011-06-12 @ 22:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0