Lycklig ♥

Hej igen!
Gud vad trött jag är,blir att hoppa i sängen direkt efter att jag har bloggat. Och jag är så himla nöjd med mitt rum kan jag lova er! Allt blev klart idag! Förutom att det ena och det andra ska in i lådor och ställas in och så,men det ska jag fixa imorn. Möblerade om gjorde jag också! Trodde det inte skulle gå och möblera om i mitt rum men det gjorde det. Ska försöka få tag i överföringskabeln också så att ni får se resultatet! Vill bara tacka Rickard för all hjälp också,det blev jättebra! Någon dag i mitt liv så ska jag köpa lite nya grejer också. Som en fotölj,ett litet bord till det,tre nya vägghyllor, en sänglampa,ny matta och lite så. Men jag ska ta en sak i taget.
Imorn blir det lillsjön med Julia igen! Måste ju passa på när vädret är fint. Men imorn ska jag inte sola ryggen,jag får inte,okej!?!?!?? Så då ska jag rikta mig mot att bli brun istället... Hihi,kommer med mer upptadering efter det. Godnatt!  

Favoritlåtar just nu:
Nicki Minaj,David Guetta feat. Florida - Where them girls at
Swedish House Mafia - Save the world
Katy Perry - Last friday night
Eric Saade feat. J-son - Hearts in the air
Jason Derulo - Don't wanna go home

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0