Gamla Linköping - Fenomenmagasinet

Hejhej!
Hur har ni det? Själv har jag det superbra,känner på mig att det varma vädret håller på att komma tillbaka. Det har varit jätteskönt väder ikväll. Krille har varit i Linköping på Laserdomekalas,så då följde jag med Tina för att hämta honom. Innan det så åkte vi in på Mc'donalds och köpte glass,jag köpte en McFlurry Daim,gud såå gooooooooood! Ville att ni skulle veta det,haha!
Fenomenmagasinet idag var helt okej! Finns så mycket knäppa grejer,och en del fattar jag inte ens. Och det är roligare att åka med familjen än vad med klassen,tycker jag iallfall! När vi var klara där så gick vi till ett café och åt en varsin macka och sen till Cloettaboden,men eftersom jag inte äter nått godis just för tillfället så blev det ingenting till mig. Känner mig lite stolt faktiskt. Och sen så åkte vi hem. Resten av dagen har jag inte gjort så mycket faktiskt,råkade somna i en timme eller två bara för att jag var så grymt trött. Låg och smsade lite med folk,gjorde rent min lille fiskskål,var ute en stund osv,såna där smågrejer. Imorn blir det att vara med Johanna,gud vad längesen det var! Minst 1 år sen kan jag ju lova. Lite synd att man tappar kontakten med barndomsvänner som man har kännt sen 6års.. Men imorn gäller det igen! Och familjen + vi ska åka till lillsjön och bada och sola där,kuligt! Sen så åker vi hem och är här tills hon ska hem. KANON! Juste,blev inga bilder från fenomenmagasinet,ingen bra iallfall. Bara på lille coola (töntiga egentligen) Krille utklädd till en sån där som berättar om vädret,men somsagt den blev ingen bra. Så kameran hängde med i onödan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0