Raspberry

Hej alla!
Planerna blev visst ändrade imorse. Skulle ju sprungit med Tina,men när jag vaknade var klockan halv 12 och vi skulle springa kvart i 10. Jag hade alltså råkat stänga av alarmet och somna om igen! Snacka om att jag har dåligt samvete än,får aldrig hända igen! Så imorn gäller det igen,och då ska jag gå upp första gången alarmet ringer,trots hur plågsamt det än kan vara,snooze är min sämsta vän...
Annars så var planerna ungefär som dom skulle! Har varit med Nellie i stortsätt resten utav dagen,har alltid lika kul med henne. Du är bäst,tack för dagen!♥ Nu sitter jag här och gör ingenting speciellt,får se vad jag hittar på. Funderar på att sätta på en film ett tag eftersom det inte finns någonting annat att göra på datorn. Juste! Jag & Nellie hittade grymt stora hallon förut! Mitt ute i skogen typ,eller vid en cykelbana men ändå. Ni skulle sett,jag tror jag aldrig har hittat så stora!
(Halvtaskig bild,mobilbild) Det syns inte att det är så stort,men det är grymt stort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0