It's raining

Det blev inte att träffa David idag,vi får ta det en annan dag istället sa vi. Men glad är jag iallafall,för jag och Julia ska tälta ikväll,grymt kul! Blir att vandra upp till macken sen och köpa lite och så. Just för tillfället så regnar det,men det hindrar inte oss från att tälta,jag räknar med att vi får ta med en hel del filtar,täcken,kuddar osv så blir det mysigt! Och det blir ju att tälta på min baksida så det är ju bara att gå in ifall det blir nödläge.
Nu vet jag inte vad jag ska göra,funderar på att lägga mig i sängen med asbra musik och läsa,eller spela sims,eller ladda ner lite låtar och föra över till mobilen,sånt som märks! Måste ju ha lite musik tills inatt också,så ladda ner musik får det bli. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0