Skum dator (mobilblogg)

Hej, det här inlägget får gå fort för är sjukt trött. Jag vet inte vad som är felet på min dator,en del sidor är blockerade,en del sidor är hur tröga som helst osv. Så jag kom inte ens in på blogg.se förut! Måste fråga Rickard ifall han har gjort något med den. Nu ligger jag i sängen och bloggar från mobilen,vilket inte blir lika roligt att läsa för er. Jag hoppas det går bra ändå. Imorn (eller ah,idag) så ska jag och Krille åka till Karin med familj och sova där! Mysigt! Så det lär inte bli så bra upptadering då heller. Jag får se om jag hinner slänga in ett inlägg innan vi åker,annars så hörs vi när jag har tid och allt funkar som det ska. Nu ska jag sova,godnatt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0