NEEEEEEEEEEEEEEJ!

Det oförglömliga hände imorse...
MIN KÄRA ÄLSKADE DATOR GICK SÖNDER! (den hemma hos mamma,min älskade bärbara) Jag satt och spelade minecraft bara för jag hade grymt tråkigt,och sen så typ åts hela skärmen upp! Alltså det började med att det blev svart i kanterna och sen gick det till mitten tills hela datorn var svart,sen fick jag inte igång den igen. Det var hemskt! Datorn är en del av mitt liv,och om inte datorn finns så finns inte hela jag! Hoppas Rickard kan fixa den,han brukar ha kunnat fixa saker förut,men nu är jag osäker... nog om det.
Nu är jag somsagt hos pappa igen! Vid halv sex så kom Erika och hennes familj hit och åt mat med oss,vi åt grillat,det bästa som finns! Sen fick vi efterrätt också,det var glass,maränger,chokladsås,strössel och grädde. OKEJ DET DÄR LÄT JÄTTETJOCKT,men det var faktiskt gott. Målade med gatkritor gjorde vi också,gulligt värre! De gick hem för ungefär en halvtimme,det har varit jättetrevligt att ha dom här,älskar att våra familjer trivs så bra ihop!
Imorn så ska vi åka till Tina's skola och vi har fått lov till att låna hennes idrottshall! Grymt nice att bara få vara i en hel idrottshall själv med familjen och träna det man har svårt på,när andra inte tittar på. Det är bra att jag har Tina alltså! Efter det så ska jag & Krille åka hem till mamma en sväng och träffa mammas kompis Karin med familj! Inte så dumt det heller,det var ju ett tag sen. Bloggar mer imorn förhoppningsvis! Ha en bra kväll.

Här är lite bilder från dagen!










Våran finfina gata! Jag älskar verkligen min mobil! Den tar så otroligt bra bilder,de här ovan är mobilbilder,tro det eller ej!


Kommentarer
Postat av: Tina

:D

2011-07-17 @ 23:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0