Little things hurt so much

Hej!
Har haft en underbar söndag-måndag-tisdag med Malin kan jag lova! Och vill bara påstå att vi är 100% normala som går ut runt halv två-tiden på natten och tänder tomtebloss och dansar till fest hos mange! Jättenormalt! Sen har vi gjort massa annat också helt klart,men den mesta tiden består alltid av att garva,och datorn.. Men tack för dom här tre dagarna iallafall! ♥
Åkte hem från Malin tvåtiden,sen dess har jag inte gjort så mycket här hemma. Varit ute lite,suttit vid datorn,smsat,klämt tre fingrar i ytterdörren fast ett drabbades hårt! Fick blånagel,hela fingertoppen är svullen och röd. Men det är mycket bättre nu iallafall,och nej jag klämde inte mina fingrar själv,utan det var Krille,men det var ju inte ens med mening så det gör ju ingenting. Just nu sitter jag inne i Krille's rum,blir att sova härinne också,och det är snart för är sjuukt trött! Imorn så kommer två stycken hit som heter Angelique och Johannes hit,trevligttrevligt. På kvällen så ska jag vara med Julia,hon är sjukt efterlängtad och saknad! :( Justde,idag började jag skriva en packlista till falkenberg också,fast det är ungefär tre veckor kvar.. Ni anar inte hur mycket jag längtar efter det,mina föräldrar kommer vara tvungna att släpa ut mig gråtandes ur stugan när vi ska hem. Jag återkommer om falkenberg när vi ska åka. Godnatt!
Hej!
Har haft en underbar söndag-måndag-tisdag med Malin kan jag lova! Och vill bara påstå att vi är 100% normala som går ut runt halv två-tiden på natten och tänder tomtebloss och dansar till fest hos mange! Jättenormalt! Sen har vi gjort massa annat också helt klart,men den mesta tiden består alltid av att garva,och datorn.. Men tack för dom här tre dagarna iallafall! ♥
Åkte hem från Malin tvåtiden,sen dess har jag inte gjort så mycket här hemma. Varit ute lite,suttit vid datorn,smsat,klämt tre fingrar i ytterdörren fast ett drabbades hårt! Fick blånagel,hela fingertoppen är svullen och röd. Men det är mycket bättre nu iallafall,och nej jag klämde inte mina fingrar själv,utan det var Krille,men det var ju inte ens med mening så det gör ju ingenting. Just nu sitter jag inne i Krille's rum,blir att sova härinne också,och det är snart för är sjuukt trött! Imorn så kommer två stycken hit som heter Angelique och Johannes hit,trevligttrevligt. På kvällen så ska jag vara med Julia,hon är sjukt efterlängtad och saknad! Justde,idag började jag skriva en packlista till falkenberg också,fast det är ungefär tre veckor kvar.. Ni anar inte hur mycket jag längtar efter det,min släkt kommer vara tvungna att släpa ut mig gråtandes ur stugan när vi ska hem. Jag återkommer om falkenberg när vi väl ska åka. Godnatt! Underbar låt också: Apollo Drive-Papercut,den spelas om och om igen hela tiden.
Jag och Malins katt,hahaha söta va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0