Friday ♥

Ojoj,här var det rensat minsann! Hela våran dator är tom,och då menar jag tom! Pappa har tydligen rensat den i hopp om att den ska bli bättre,och det är den ju just för tillfället,inte ett dugg seg! Men jag har varken msn eller spotify, och facebook eller youtube fungerar inte eftersom han inte hunnit så långt så han har hunnit installera "Adobe flash player" eller vad det nu heter. Så det är i stort sätt bara bloggen som fungerar!
Själv har jag haft det superbra hemma hos F&F! Trivs där upp till 101 %! Satt uppe på balkongen till klockan tolv inatt,gud så härligt det var,älskar sommarkvällar något enormt! Och idag har vi inte gjort någonting speciellt heller,var nere i en pizzeria som heter "Pinocchio" och åt lunch,fast dom har annat gott förutom pizza och sånt,så vi åt kycklingsallad (jag och farmor iallafall),och det var den godaste jag ätit helt klart! Efter det packade jag ihop mina grejer och sen så åkte vi hem lite senare. Här hemma åt vi lite fika,och sen tacos,mums! Sen så följde allihopa med på Krilles simskoleavslutning och kollade på den,kommer mycket väl ihåg dom tiderna när jag gick på simskola,aldrig igen! Nej det avr nog inte så illa egentligen,fast jag var sjukt nervös varje gång jag skulle dit kommer jag ihåg.
Imorn blir det att åka ut till morfar & Lisa (morfars fru för er som glömt bort eller inte vet) till deras sommarstuga! Dit kommer även några som vi inte har träffat på sjukt länge,vet inte när det var senast,men jag var kanske 7-8 år då? Jag har faktiskt ingen aning,men jättelängesen var det iallafall. Så det ska bli jätteroligt att få träffa dom igen! :) Sen vet jag inte vad lördagen har mer att bjuda på,men det är ju sånt som märks. Ha en bra fredagkväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0