Familjen Simpson

HAHAHAHHHAHAHAHA kolla vilken klockren bild jag hittade!
Gulligt värre!
Jag känner att det varit lite halvtaskig upptadering här på sistonde (dock bara igår och idag),men det är därför att jag har varken lust eller tid åt det. För igårnatt satt jag med videon som vi gjort + så sov Malin hos mig så ville inte vara för mycket datanörd (även fast jag aldrig kan sluta vara det) men ändå. Vi sov iallafall i Krilles rum,vi var helt crazy inatt,ni anar inte! Höll på att dansa till "fest hos mange",lekte med våra skuggor osv (misstolk)Kul hade vi iallafall! Idag så har vi inte gjort så mycket heller,suttit lite vid datorn,varit ute och flummat. Inatt så sover jag hemma hos Malin,är redan trött... Men det blir kul iallafall,och somsagt så har jag ju datorn med mig ifall ni undrar vart jag bloggar ifrån. Men ska vara lite socialare nu,vi hörs!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0