plugg..plugg..plugg..plugg..mera plugg..

Hej! vet inte vad det var med mig igår men jag glömde helt bort att blogga,kan ju vara för att jag inte är van... Men iallafall. Skola idag igen förståss,men ändå rätt skönt för hade ju sovmorgon till 09.30 imorse. Har suttit jättelänge och pluggat på SO:n nu,har prov på det på fredag och det handlar om lag & rätt och det är ju inte så intressant ämne precis... Nu har jag (eller Tina) mätt mitt rum för vi ska möblera om där i veckan och hoppas på att det kommer bli bättre nu än förut. Jaja,nu ska jag spela SIMS en stund,var ett tag sen nu,(KÄNNS SOM OM JAG ALLTID SÄGER SÅ!?!?!),ha det bra så bloggar jag nog imorn,om jag inte glömmer bort det,haha.

/ Isabella


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka bloggar läser du? :)

2011-01-20 @ 21:21:13
Postat av: Anonym

vilka bloggar läser du?

2011-01-22 @ 21:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0