myspys lingonfnys

Tjo,dålig upptadering men har inte haft tid att blogga!
Har ju sovit hos malin och vi har haft det toppen! Kollade på scary movie 2 b.la,haha sjukt dålig film fast ändå så himla rolig! Haha malin o jag är sånna som typ inte gör något,men ändå har vi kul! Idag så spelade vi wii,och medans malin körde "cyklade" jag på deras träningscykel i sammanlagt en timme eller något? Haha erkänn duktigt. + så körde vi ju wii med sån där balansbräda,och det är ju ganska bra träning det med! Och sen så GICK vi hem till mig och det är ju inte så kort om man får säga så. Så ja,liten insats gjorde man ju iallafall! Idag när jag kom hem så såg jag att mina skor + ringen hade kommit! Och extra glad blev jag när jag iallafall kunde ha skorna. Imorn så ska jag,mamma,Krille och Emelia åka in till linköping och shoppa! Gå på bokrean,kolla i affärer,äta lunch och så,myspys på det!♥
okej syns ju inte så jättejättebra men ändå. Somsagt så är allting från have2have!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja om du håller på så ett par dagar i veckan så kommer det säkert ge resultat.

2011-02-25 @ 08:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0