DEPRIMERAD!!!

RUBRIKEN STÄMMER TILL 100!,massor utav anledningar som jag inte tar upp här...
Har varit enormt mycket upptadering här känner jag,INTE! Men har suttit med näsan i soboken i flera dagar vilket gör att jag inte har hunnit blogga. Och igår så städade och bakade jag hela kvällen? Fattar inte vart all tid rinner iväg egentligen. Idag hade vi kalas för Tina och kusinvitamin och det var väldigt lyckat,kan man säga! Alltid lika kul att träffa släkten. Det har varit full fart på hela familjen idag,det var därför jag inte bloggade imorse heller. Vid 8 blir det melodifestivalen,börjat bli en tradition nu,och så himla skönt med sportlov,men önskade gärna att det var minst 2 veckor till! Ha det bra hörni!♥





Kommentarer
Postat av: Nettan

Alltid lika kul att träffa er!! Ha ett skönt sportlov!! :)

2011-02-20 @ 09:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0