HAPPY BIRTHDAY!

WOHOOOO vad jag är glad! Jag fixade biologiprovet,sådäså! Fast jag kände mig ganska säker på det,och jag var ju tvungen att fixa det för annars visste jag inte vad som skulle hända!... Idag fyller även världens bästa Tina år idag! Och för er som inte vet vem hon är är det min pappas fru. Så stort grattis till henne! Vi firade lite förut och åt god mat och gjorde det lite extra lyxigt! Just nu sitter jag och spelar spel,och känner att jag är jättetrött redan nu så blir väl att sova snart.. fråga mig inte varför jag är trött,men så är det bara! Vet inte om jag bloggar imorn heller,blir ju lite stressigt på onsdagarna när dansen slutar vid kvart i 6,är hemma typ tjugo över,ska äta,duscha och plugga. Men vi får se,och om jag inte bloggar vet ni ju varför iallafall!

/ Isabella


Kommentarer
Postat av: Tina

:D Älskar dig med!

2011-02-15 @ 21:58:18
Postat av: Nettan

Bra kämpat tjejen!!! :)

2011-02-16 @ 12:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0