Den kladdiga kakan

Tjao!
Puh trodde jag skulle dö förut! Trodde "min" dator hade gått sönder igen och fick värsta paniken! Och så märkte jag förut att min mobil också är helknäpp,den har varit jätteglapp när det gäller att föra över saker till datorn från mobilen (därför jag knappt lägger upp några bilder),och det har inte varit några problem med att ladda telefonen förens förut,då gick det knappt inte och då fick jag ju ännu mera panik! Men nu är Rickard så teknisk så han har ju självklart kunnat fixa det. Somsagt så har jag varit med Julia,lika kul som vanligt! ♥  Försökte göra en design igår med,men vet inte riktigt hur jag ska ha den så vi får se om jag lyckas göra någon sen.. Har massor planer inför kvällen,bara datorn funkar,annars blir det väl film. Fick även reda på att mamma tänkte göra kladdkaka till oss med,istället för "lördagsgodis",så det blir nog det till melodifestivalen! kladdkaka är ju jätte nyttigt ;)
bild från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0