New shoes

Hello everybody! Var på skopunkten förut och köpte dansskor,behövde verkligen det. Tack mamma! De kostade 199:- men egentligen skulle de kostat 299:- men det var rea på dom tills idag! :)
Efter det så åkte vi hem till morfar & Lisa,fick lite fika och Rickard lärde mig o krille att spela schack,mycket man måste hålla reda på,tillräckligt mycket för att inte gå in i min hjärna. Imorn är det skola igen,hatart. Ska bli kul att träffa alla människor igen men kommer längta till påsklovet redan imorn. Och inte nog med det! Vi ska till nån backe i Kisa på fredag,på friluftsdagen. GAAAAAAAAAAH,har aldrig stått på ett par skidor förut och nu ska vi tydligen åka dit med alla 4 sjuor,tänk om man inte vill dit då? vavavavava? vad gör man då?. *Suck*,får väl sitta och glo när jag är där..:( När krille är klar så ska jag hoppa in i duschen och senare ikväll så blir det solsidan!♥ Tröttnar aldrig. Imorn åker jag till pappa igen,därför ska jag gå och packa nu. Och jag ska även ha kemiprov på onsdag,så jag är rädd att jag inte kommer ha tid att blogga innan dess,måste fokusera på plugget mer nu. Men hoppas det är lugnt iallafall! Vi hörs när jag har tid att blogga! Ha det bra mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Tina & pappa

Snygga skor!

2011-02-27 @ 22:44:57
Postat av: emelie francea

de e grymt bra , själv?=D

2011-02-28 @ 02:12:49
URL: http://franceaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0