Isabella = killnamn?

Hej,blev inget långt inlägg förut men alla lärare ska jämt vara så snåla med raster... Alicia och jag åkte till dansen förut,roligare än förra gången. Men nu har vi en till lärare som bara praoar ett tag och hon är ju inte så jättejätte bra så längtar tills vi får dansa med bara våran lärare,bella. Nästa gång skulle vi tydligen börja med själva koregrafin till uppvisningen i vår,kul det. Jag vet inte om Alicia ska gå kvar men det är väl det som märks :) Hade någon svenskaläxa tills imorn som jag gjorde nyss,lite om vad mitt namn betyder och vart det kommer ifrån och så,och då hittade jag en grej som jag tyckte va väldiiiiiiiiiiigt konstig....

... haha kan verkligen inte tänka mig att en man kan heta Isabella!?!?! Men sen så testade jag att säka på typ maria och liknade och då var det över 500 män som heter Maria i sverige. Ibland fattar jag inte hur människor tänker när dom döper sina ungar faktiskt,hihi. Ska hoppa in i duschen snart,imorn blir det nog att vara hemma och ta det lugnt tror jag. Så ska nog blogga imorn med om det inte händer nått annat just då :)


Kommentarer
Postat av: nellie

hahaha knäppt xD

2011-02-02 @ 20:29:42
URL: http://amandaviolacarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0