7a som blir till 8a ♥

Taggar inför skolan då,eller taggar och taggar..."Är beredd för skolan",typ.
Idag har man träffat Julia,haha alltid lika roligt! Vi hittar alltid något nytt att skratta åt,du är bäst! Älskar dig,tack för dagen!♥ Själv har jag gjort det lite lyxigt för mig själv,tog ett bad med aniktsmask,hårinpackning,badbomber och annat gött! Man blir så mycket avslappnare inför skolan imorn,+ så känner man sig som en ny människa! På tal om skolan så känns det rätt så bra att börja 8:an,såklart att man vill ha lov men det ska ändå bli skönt att få träffa alla igen. Jag kommer med mer upptadering imorn! Och en sak till,att nu när jag börjar i 8:an så kommer jag inte att "äsch jag tar läxan snart,ska bara sitta vid datorn en halvtimme",utan att jag kommer inte sitta vid datorn en enda sekund förens jag har läxorna klara! Ifall det skulle bli dålig upptadering någon gång,dock blir det nog inte det på ett tag eftersom vi inte kommer ha någon "allvarlig" läxa i veckan (förhoppningsvis...) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0