Läget under kontroll!

Det här blir bara ett vanligt inlägg nudå!
Imorn så ska jag och mammi gå till tandläkarn,usch och fy och blä och urk! Det lär väl sluta med att jag inte har någon mun kvar,hihi. Det är iallafall en vanlig undersökning för att titta hur det har blivit min tand som inte växte rätt. Efter det så ska jag träffa Malin under dagen,saknade unge!♥ På tisdag ska jag träffa David,och på onsdag ska jag sova över med Malinoch ha det bääääääääääääääst! Skulle träffa Julia på torsdag kanske också,hon är också saknad upp tills 100000%! Så är läget hittils,två veckor kvar tills skolan börjar.. Saknar klassen och Elin & Per något enormt,resten som tillhör Vifolka kunde lika gärna väntat i en eller två veckor till! Ska alldeles strax bege mig till sängvärlden,är jättetrött! Jag bloggar imornkväll igen,ha en bra natt!
HAHAHAHAHHAHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0