Vädret! ♥

Jag hoppas ni har varit ute idag,annars har ni missat något!
Det var verkligen sommar ute och jag och Erika har varit ute i stort sätt hela dagen. Det har nästan inte blåst någonting heller,så vi har legat och stekt i solen. Men än så har jag varken märkt en röd eller brun bränna på varken armar,ben eller ansikte,haha. Vi fick även vattenmelon hemma hos Erika förut (som ni förstod enligt inlägget innan) för första gången iår! GOTT,älskar det. Förut hemma hos pappa så "pyntade" jag rummet med små påskkycklingar jag gjort för något år sen eller något,haha ni ska få se på bilderna någon dag,var otroligt segt att ladda upp bilder? Tog ungefär en halvtimme att bara ladda upp bilderna av melonerna så ja,det är lite surt. Tror jag ska gå ut till studsmattan ett tag,om Krille vill. Imorn så ska jag va med Nelliiii,kuligt!♥ Bloggar när jag har tid.
/ Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0