Skillnad i rummet!

Hej du som läser!
Jag följde inte med till Rickards bror idag... Jag stannade istället hemma och städa mitt rum så jag känner mig väldigt nöjd efteråt! Här har ni skillnaden:
Sen kom jag på förut att jag har en teknikuppgift som ska vara inne på måndag med. Och jag känner att jag inte ska slarva med den,för ni vet Anders jag pratade om i veckan, vi har han i teknik. Så jag måste göra läxan så att han inte blir ännu argare.. Aja,hoppas bara att han är på bra humör.
Just nu sitter jag och accepterar förfrågningar på facebook från cityville,en aning med jobb men ja. Det blev ingenting med Jossi och dom sen,för det blev lite krångel med det så det får bli en annan dag. Plus så fyller ju Krille år så då kanske det är lite kul om jag är hemma. Ska spela lite sims nu,ha det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0