STOR reaktion på lärare?...

Halloj!
Har faktiskt inte suttit vid datorn eller teven idag *stolt*! Har istället ägnat min tid åt biologin som äntligen är klar. Fast nu har jag "bara" SO;n (prov på fredag) och tyska (läxa tills imorn) kvar...ska sätta mig med det alldeles strax. Ni vill inte veta vilket fantastiskt bra humör våra lärare har varit på skolan idag! ELLER INTE,trodde inte lärare kunde vara så arga på folk som inte gjort någonting? Våran träslöjdslärare hade verkligen aggroproblem idag alltså. Jag har varit borta väldigt mycket på tisdagarna av någon anledning (sjuk,viking line osv.),så då frågade jag han snällt ifall han kunde hjälpa mig lite extra eftersom jag ligger efter. Och då när vi började så visade han mig inte ens hur jag skulle göra? Okej jag kanske är lite efterbliven som inte är någon snickare som snickrar ihop en jävla pall på fritiden!? Så han trodde jag kunde byta borr och ställa in alla inställningar och skit alldeles själv. ÅÅÅÅÅH,och sen sa han att man lärde sig byta borr i 3:an?... Nej,det hade inte jag fått iaf. Så hade han damp på alla andra också för den delen,svärde typ hela tiden och ja. Vet inte om jag vågar gå på hans lektion nästa vecka,han lär väl ha rådamp för det min klass hade fixat i slutet av lektionen.... Och sen berättade även Jossi att hennes franskalärare hade suttit och gråtit hela lektionen över att några i hennes klass hade bråkat eller något? Så ja,man kan säga att några av våra lärare har varit allmänt tråkiga idag. Nog om det,det rör inte mig.
När jag kom hem hade mamma bakat supercoola muffins inför helgen,det var en massa färger på den! Typ blå,grön,gul,rosa,det var ju gulligt värre. Imorn är det dans,får se om jag hinner blogga då för jag har som vanligt en massa läxor...:( Men skönt med påsklov snart iallafall,TAGGAD! Ha en bra kväll.
Nu kändes det lite bättre iallafall... Ibland känns det som om jag kan måla alltså (inte).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0