Dance like it's your last day of your life!

Haha det var ju visst inga problem med att hinna med att blogga idag! Tog inte med mig hem några läxor,vet knappt vad vi har. Matten kom jag precis på att jag hade ett papper där det stod vad som var läxan,men får ta hem den imorn istället. Dansen var helt okej,tappade bort mig lite då och då eftersom vi börjat med plasseringar till uppvisningen,så det blev lite rörigt men det blir nog bättre nästa vecka. Somsagt så tror jag att uppvisningen är nästa helg,spännande. Och jag tror även jag lyckats övertala Alicia och vara med,men hennes bekymmer är nu vad hon ska ha på sig,knäpp är hon. Men jag har också ett sånt bekymmer just nu.. Imorn ska jag springa,inte dumt det,sen har jag typ 3 läxor jag ska göra med. Så det passar nog bättre att säga idag,att jag vet inte ifall jag hinner blogga IMORN,för imorn,då äre körigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0