En trevlig och solig dag!

Hejsan hoppsan!
Har precis kommit ur duschen och sitter här. Har haft en hel del problem med att ladda upp bilder som ni vet (det är därför att bilderna i det inlägget innan det förra inlägget såg lite halvknasiga ut eftersom att dom var lite mindre än vanligt). Så jag har satt ihop alla bilder i paint och sen laddat upp hela bilden här. Jag hoppas också att det här problemet försvinner så fort som möjligt eftersom man vill ju ha bilder i sina inlägg....(!) Idag har vi ju varit hos Rickards föräldrar i deras lilla stuga ute på landet,trodde först att det bara skulle bli våran familj och dom men sen kom visst alla andra som vi brukar vara med. Fick påsklunch,satt ute och njöt i solen,gick på promenad och letade påskägg med en karta (jag hittade mitt långt upp i ett träd där jag självklart inte kollade från början). Tog en massa bilder med,inte särskilt förvånande kanske,och är vääldigt nöjd. Har alltid velat få med en fin fjäril på bild,och det fick jag idag! Hihi Rickards brors barn Alicia är så sööt! Hon fyller 5 år imorn,hon letade efter övergivna snigelskal (där det inte var någon snigel i) och så klippte vi sönder en tablettask och gjorde ett litet hem där i till dom. Med blad och blommor och lite så.Det blir verkligen att springa den här veckan kan jag ju lova! Har ätit godis och påskmat och allt möjligt sånt där hela veckan...Har inte ens ätit upp mina påskägg på en gång tack vare lov! Imorn är planerna hemliga för er! Självklart kommer jag att berätta på kvällen,men ni får inte veta nu,lite spännande är det allt :)

Här är några bilder som jag har tagit kort på idag,har säkert 200 bilder till som jag vill lägga upp men jag har tyvärr inte orken till att sitta uppe hela natten med det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0