Tidig påsk


Redan ett påskägg?...
Somsagt så var ju farmor & farfar här på påsklunch här idag och då så fick vi ett varsit påskägg av dom! Och jag har även lyckats att inte äta upp det,eller rättare sagt så har jag nästan inte ätit något ur det. Mitt löfte om att försöka gå ner i vikt har gått rätt så bra om man tänker på ätandet av godis och sånt,för har varken varit sugen på det eller ätit det ofta så det är bra! Förut så var jag och farmor ute och gick med Hugo igen,och då passade jag även på att knäppa ett par bilder som ni såg i förra inlägget,och blev ganska nöjd med resultatet! Blir finare bilder om solen skiner och då blir det även bättre kvalité! Hahahaha kände på mig att jag lät som värsta pluggisen på fotografteknik men nej det är jag inte ;)
Jag var även och fotade lite med Malin förut,eller dom bilderna blev inte lika bra så det var nog bara de två sista bilderna som jag tog med henne. Imorn så ska jag va med Erika,var ett tag sen så det blir kanoners att va med henne. Jag åker ju även till mamma imorn eftersom det är måndag,och jag kommer känna mig helt överlycklig imornbitti när jag vaknar över att inte behöva gå upp till skolan!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0