PÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅSKLOV!!!!

GUUUUUUUUUD SÅ SKÖNT DET ÄR MED PÅSKLOV! Typ skriker av glädje! Själv vet jag att Jonathan och Nenne går i skolan i 4 dagar till,stackarna.. men sen på fredagen så ska dom till Kanarieörarna,det är fuskigt... Fick även reda på mitt SO-prov om droger förut,49/71. Lite halvsådär men jag fick "VG" på pricken,så lite nöjd är jag allt men kunde gjort det bättre. Förut så var vi även i Linköping på Toys u rus och Burger King blev det,lite godare än Mc'Donalds faktiskt. När jag kom hem så träffade jag Julia en stund och vi tog lite kort (som vanligt),haha! Men jag har inte fått korten än,så någon dag kanske ni får något kort. Imorn så hoppas jag på ett toppenväder! Hela familjen ska dessutom gå upp JÄTTETIDIGT för att gräva ner häck (buske) på våran tomt. Så skulle inte förvåna mig om jag vaknar halv 8 imorn,men har ju trots allt hela påsklovet på mig att sova! ;)

/ Isabella

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vilken fin bild på dig!! Ha ett jätteskönt påsklov! Hade gärna haft er med till Gran Canaria! :D Kram

2011-04-15 @ 22:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0