Ordning och reda!

Sitter och klurar hur jag kan ändra min design,tänkte fixa med den ikväll..
Jag ska vara med Julia ikväll och vi var ju ute och fotade häromdagen så då skulle jag få bilderna idag,så vi får se hur det blir med det. Idag är det ganska grått ute,så det ser inte så lockande att gå ut,men samtidigt så ska jag inte sitta inne hela dagen så jag borde nog gå ut trots allt. Jag har inte gjort så mycket idag,vaknade ganska sent så har städat och suttit här fram tills nu. Jag satt uppe ganska länge igår och rensade bilder,sorterade om dom,fixade nya mappar osv. Så nu ser det ut såhär:
Ordning och reda,pengar på freda´! ;)
Ska göra lite andra grejor nu,vi hörs senare!

/ Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0