Nelliiie

Hej på er!
Igår när jag stängt av datorn så kom jag på att världens bästa farmor fyllde år igår,så hon får ett grattis idag istället! ♥ Idag har jag varit med Nellie,sjukt kul har vi haft. Har gått runt lite i mantorp och pratat om allt och inget,legat och stekt i solen,hoppat lite studsmatta osv. Förut så gick vi även till en lekpark vid mig bara för att gunga, haha och jag har nog aldrig varit så nära på att börja asgarva. Det var typ två tjejer där,kanske 4-års åldern och 7-års åldern eller nått. Och dom hade med sig enkronor som dom höll på att kasta vid oss,och jag och Nellie blev värsta skrattfärdiga för det var en enkrona som landade precis mellan oss och hon vågade inte gå och hämta den! Och sen när dom skulle gå hem så ville dom ge enkronorna till oss,och då så kastade den lilla ungen enkronorna vid oss och skrek "DOM ÄR ERA KRONOR!!!" och vi fattade inte vad hon menade.. Så då sa den stora ungen till den lilla att "men ska det va så svårt att ge dom till dom eller?" Och både Nellie och jag förstod ju att dom ville ge oss dom så då sa Nellie "Alltså ni får behålla dom om ni vill",och då sprang dom hem! HAHAHAHAHAHHAHAH,jag vet att jag suger på att berätta saker men ni skulle bara vetat vad vi garvade efteråt.
Ska ut till studsmattan nu, hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: nellie

HAHAHAHAHAHA herregud asså xD

2011-04-20 @ 13:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0