Nästan klar med designen!

Nu är designen i stort sätt färdig,lite småjusteringar på te.x länkar och andra grejer som man märker efteråt. Är inte 100 % nöjd faktiskt. Men om jag får erkänna själv så är den här den finaste jag gjort! Lite nya saker på bloggen:
  • Nya rubriker i menyn (dvs. arkivet,kategorier osv.)
  • En bloglovinknapp! Har aldrig vetat hur man gjort det förut
  • Smileysar, te.x ;)
  • Ny design förståss.
  • Personlig text i menyn
  • Har ändrat kategorierna lite grann.
  • Gjort bloggen bredare då jag äntligen fixat "en vit rand" brevid bilden jag pratade om i ett annat inlägg [LÄNK]
  • Tagit bort "Sök i bloggen" ikonen,grymt irriterande var den.
  • Ändrat lite i kommentarsfältet
  • Ändrat stil och färg på rubrikerna i inläggen och texten i inläggen
FÖRE:
EFTER:
Ska spela sims i någon halvtimme eller så innan jag ska dejta min kudde.
Ha det bra så bloggar jag mer senare! (Klockan är över 12)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0