Burn it up!

Hejhopp!
GRATTIS IGEN EMELIA! ,synd att jag inte får träffa dig idag :(
Har precis duschat och nu sitter jag här och lyssnar på våran danslåt,
Burn it up - R. Kelly featuring Wysin and Yandell
Okej jag har aldrig hört den innan förra onsdagen, och då kommer Alicia och säger att den är jättegammal? Haha aja,vi blev klara med båda danserna idag och kom överens om vad vi ska ha på oss och så, det blir nog kanoners! Satt även lite med matten förut med,skönt att ha gjort lite av det iaf. Kom precis på att vi har idrott imorn med och våran idrottslärare nämnde att vi skulle hålla på och träna på kullibyttor?.. Och duktig som jag är så har jag äntligen lärt mig det,och det är ganska kul istället för svårt nu. Men men,det värsta blir väl om man ska hålla på och hjula och sånt,för sånt har jag inte hunnit att öva på...

/ Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0