Färg eller svartvitt?

Tjohej!
Har kommit hem från gårn,eller ja jag har varit hemma ett tag. ^^ Det var ganska roligt ändå,fick göra armband på ett helt nytt,coolt sätt som jag inte kunde förut. Det var roligt att lära sig ett nytt sätt. Och så bjöd de på smörgåsrån och te,gott! Men det fick gå snabbt för My's pappa stod och väntade på oss förut. Men tack alla!♥ Så har jag ju dansat idag,för första gången! Och det kändes otroligt roligt. Jag har ju börjat i en ny grupp också.  Jag går ju fortfarane kvar i min gamla,inte en chans att jag slutar i den. Men iallafall,idag dansade jag i den nya gruppen jag inte dansat i förut och det var roligt att testa på en ny dansstil. Showdans,lite roligt ord för man kan nästan tro att det är typ när man dansar i roliga skor och försöker vara rolig,men det är det verkligen inte. Min vanliga dans är hiphop,funk,jazz,alltid lika kul. Så om det är någon därute som inte vet vad man kan göra på fritiden så tycker jag ni defenetivt börjar på dans! Ni kommer inte ångra er. Nog om det. Nu ska jag kolla på tv och sen ska jag lägga mig och läsa. Mysigt,är så himla trött så det behöver jag.



Bild sen i somras. Ser så härligt ut att bara kunna vara ute i klänning,men nu måste man dra på sig värsta vinterjackan o vantar och allt..
Vad tycker ni? Färg eller Svartvitt? Svara gärna vad ni tycker. Btw. Undvik min kinesblick.

Kommentarer
Postat av: lööken :)

haha kinesblick xD

Bella du har ingen kinesblick jue :p <3

2010-09-28 @ 21:30:35
Postat av: Nettan

Du har fina ögon sötnos!!

2010-10-09 @ 13:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0