Gårn lite senare!

Blogglusten bara forsar just nu,bättre och passa nu eftersom jag inte hinner blogga senare ikväll,om jag inte bloggar på gårn! ^^ Ja jag ska ju till gårn senar sen som jag nämnde igår. Kul blir det,det kan jag ju bara lova! Ska strax hoppa in i duschen tror jag,Julia kommer ju hit sen så det blir nice! Det var ju ett tag sen jag var med henne! Ska försöka "locka" håret med plattången senare,får se hur det blir annars blir det att trippla! Nu ska jag plocka fram lite kläder och annat,pusshej!

/ isabella ♥

Titta så duktig jag är och har städat mitt rum! Känns otroligt skönt efteråt,men det lär väl se ut som ett bombnedslag snart igen....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0