En dag full av läxor...

Har varit ute med Hugo en stund på kvällen,gud vad mysig han är,min lillebror ♥
Annars så har jag haft en bra dag,skolan var slapp men många långtråkiga lektioner,det är därför torsdagar inte är en favorit. Efter skolan var jag med malin,hade inte så mycket och göra,så vi pluggade,socialt jag vet. Men jag har ju 3 läxor tills imorgon och ett kemiprov på onsdag (nästa vecka). Så vi får va någon helg eller så då vi kan göra roliga saker istället. Imorgon efter skolan kommer nellie & mysan följa med mig hem! Och de tar med sig pengar till pizza tror jag,så går vi till gårn efteråt. Tyvärr så kunde inte jag o Nellie sova över i helgen för F&F hämtar oss redan efter klockan 10 på lördag.. så jag hinner ju inte. Men det ska bli kul att gå på bio iaf. Nu ska jag träna på engelskaläxan,glosor. Ha en mysig kväll!

/ isabella ♥



Kommentarer
Postat av: MaliinLiinnea *

naw, det var en bra dag idag bella, även om den var full med läxor, men det är så om man har massa läxor.

Hoppas vi snart kan vara en helg,så vi kan få fram några nya minnen + någon rolig tjejkväll snart....jag fundera på det...vi tar det på telefon, älskar dig <33333

2010-09-16 @ 20:28:13
URL: http://maaliinnsveensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0