älskar lördagar!

Hallojsan! Skulle bara vilja tacka alla som var på gårn igår,en sjukt lyckad kväll och jag älskar dom allihop!♥ Det måste bara göras om. Nu sitter jag här i bara nattlinne,hihi jag är ju busig. Så ska snart klä på mig och göra iordning mig så får vi se vad som händer senare. Planerna för dagen är att vara med malin,vi ska ha en liten "tjejkväll" eller vad man ska kalla det. Fast vi är ju bara två personer,men det blir nog lika kul ändå. Men jag vet inte om det blir något upptate ikväll,men ifall jag hinner så bloggar jag ju. Men det kommer kanske ett inlägg senare sen. Ha en bra lördag!



Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha en bra lördag, stumpan!! Kram

2010-10-09 @ 13:34:44
Postat av: l e l l e s f o t o

Svar: Hihi, ja visst är den ! Tackar ♥

2010-10-09 @ 19:01:26
URL: http://lellesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0