en upptagen helg!

Usch vad jag är dålig på att blogga,men jag har haft en anledning till varför jag varit så dålig under helgen. Jag har haft fullt upp,helt enkelt! I fredagskväll hann jag bara inte med att blogga,jag var upptagen med att baka några kakor (recept kommer senare) och så gjorde jag lite annat som jag ville ha gjort. Igår (lördag) så gick jag upp tidigt så åkte jag och Tina in till skopunkten och skulle försöka hitta ett par skor. Men jag är ju så kräsen när det gäller skor,antingen är det för höga klackar eller så är dem för tantiga. Så då gick vi vidare in till ikanohuset och glodde i ett par affärer,jag hittade en tröja på ginatricot. Sen så var det dags att äta lunch,så vi satte oss på kinaresturangen de har därinne,ganska bra mat faktiskt,men vääääldigt lång kö,uschusch. Sen åkte vi vidare till skäggetorp för att se om det fanns ett par bra skor där,och det gjorde det! Gick in på skokanonen och jag nappade direkt för ugg'sen. Min kompis Julia har såna och jag bara älskar dom ♥ Så lördagens köp blev alltså ett par skor och en tröja!




Efter det så åkte vi hem till farmor och fikade,alltid roligt att träffa F&F,de är de snällaste personerna jag känner! Men nu var farfar på någon bilgrej med pappa och krille,så hann inte träffa han så mycket. Senare på kvällen,vid 5-tiden ungefär,var det dags för partaj förstår ni! Våran förra granne Karin fyllde 40 och vilken fest det var! Var där med Erika och ifall hon inte varit med mig skulle det inte vara lika roligt. Mycket godsaker,från mat till snacks,och så var det mycket musik och dans. En helkul kväll,är en mening jag skulle beskriva den med. Sen så hade jag turen och sov hemma hos Erika,gud vad trötta vi var och vi somnade vid 1,halv 2 där någonstans. Och idag då,har ni haft det bra? Det har jag och Erika haft iaf,vi har slappat framför teven och datorn och lite allt möjligt. Så snodde vi bulldeg av Jenny (erikas mamma),hon tyckte vi var knäppa men det var gott ju :o Och jag har även packat ner alla kläder som ska hem till mamma,så nu är allt packat och klart. Och åh,jag måste förbi bibloteket imorn efter skolan,jag orkar bara inte! Ha en bra kväll ♥



Kommentarer
Postat av: Nettan

Läcker tröja!!

2010-10-09 @ 13:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0