malin imorn!

Gud vad dålig jag är på att lova saker! Jag sa till er igår att jag skulle slänga in ett inlägg i bloggen imorse,gjorde jag det? NEJ! Men idag kan jag faktiskt skylla på en speciell grej.. Det kom bara såhär att vi skulle till busfabriken i norrköping förut,så vi åkte dit. Men egentligen åkte jag dit för de andras skull,men när man väl kommer dit så var det ju ganska kul ändå. Så det är det jag sysslat med fram till klockan 3,så har jag ju fått ett minneskort till min mobil också så då måste man ju utnyttja det med. Satt och laddade ner musik och förde över bilder osv. Så packade jag till mamma och städade mitt rum faktiskt! Fortare än jag trodde.. Så nu sitter jag hemma hos mamma och ska snart gå ner till familjen,måste bara göra färdigt en grej på datorn. För det har hänt något med min dator,det går inte föra över saker från mobil,mp4 osv,det går inte att stänga av den.. Så ja,vi behöver typ tömma den eller något så nu håller jag på att föra över bilder och sånt till en mapp som vi kommer spara sen. Imorgon så ska jag va med Malin,och jag ska sova där med,wiiie,kul blir det! Var ett enormt tag sen,hon har en julklapp till mig,men jag har inte hunnit köpa en,gud vad taskig jag känner mig :(

/ B

saknar dom här,hoppas dom kommer tillbaka i sommar igen,annars dör jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0