Julafton nr 1

blää.
Vet inte vad det är med mig idag? Jag har ont i halsen och förkyld och jag har ont i halsen så mycket att jag mår illa... lagom till jul också,kan det bli bättre? Men det struntar jag i för tänker ju inte direkt skippa julen bara för lite halsont? NEJNEJ! Absoult inte. Somsagt så firade vi jul hemma idag,för imorgon ska vi åka till mamma och fira jul där. Och vi har faktiskt fått besök av tomten idag! (Jag har fått reda på vem det var,mohaha) och Hugo bara blev hysterisk och skakade när han fick syn på tomten,ingen rolig gubbe det inte. Men när tomten gick så klappade han händerna och ville direkt öppna julklapparna,haha! Jag har faktiskt fått mycket speciella saker,speciellt det jag önskade mig mest,eftersom den jag hade innan var bara skräp,det jag pratar om är ju en sterio,bild finns längre ner så ni vet. Så har jag även bytt ut mina läkarörhängen idag,gjorde ont men är ändå glad över att dom är borta. Så jag fick alltså nya örhängen av titan som jag satte dit. Och haha,glömde nästan bort att säga att jag färjade ju håret i morse,mörkt blev det iallafall! :)

-BILDER-
sterion


Tightsen jag fick

Någon tidning

Sänglakanet

Örhängerna

-och till sist,resultatet av håret:-

Ah det var väl det. Imorgon åker jag till mamma och firar jul där,ska försöka slänga upp en inlägg där också men man vet aldrig. Eller jo,jag ska hinna =) Ha en bra kväll,och god jul!

psssst....klänningen jag köpte i tisdags till helgen kommer i nästa inlägg,och dag 3 tar jag imorgon. Orkar inte med det just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0