JULLOV

Hej på er! Gud vilken dag jag hade igår. Strul hela dagen kändes det som,men det var självklart lika lyckat ändå. Åkte ju till lkpg och shoppade med Nellie igår,började med att vi precis missade tåget,så fick stå och vänta på ersättningsbussen som skulle komma om 20 minuter. När vi väl var på var det inga problem....TILLS chaufören tittade på oss i den där spegeln där framme och sa hejdå till oss? Och vi var ju bara i vikingstad så nellie trodde att hon skulle av där så då följde jag med henne. Och jaha,sen åkte bussen och så blev det förseningar på tåget vi skulle med hela tiden. Och till slut,efter en timme,kom det en buss och hämtade upp oss.
Annars gick det väl ganska bra när vi väl kommit till lkpg,men Nellie hittade nästan ingenting,tyckte synd om henne :( Men jag hittade iallafall kläder till julafton och det var det som var mitt mål... Men bild på outfiten kommer nån dag! Idag (onsdag) så var det ju sista dagen i skolan,och våra klassföreståndare är jättesnälla,för först kolla vi lite av filmen "draktränaren",älskade draken,den var så söööööt! Men hursomhelst så gick vi och tittade på nån julgrej när dom sjöng och spelade instrument osv. Och sen när vi kom tillbaka för att titta på film hade dom dukat upp jättemysigt,typ fika och allt. Aja,kan garantera att 7A är den bästa klassen som finns ;)
Vid 4 förut så var jag och klippte mig,hade förväntat att bara toppa mig men frisören sa att han tyckte att vi skulle klippa av allt slitet hår,så ja,här är resultatet...

DET BLEV GRYMT KORT!! ;o
och bara för att byta samtalsämne helt plötsligt,så köpte jag halsbandet igår på Gina,80 :-
Men ja,det var väl lika bra så allt det där fula håret försvann,men egentligen skulle vi färga håret också,men det har vi inte gjort än för Tina står och gör julmat tror jag? Men iallafall så ska vi göra det imorgon bitti. Och skulle bara vilja säga att det är jul imorgon (hemma hos oss),för när man har skilda föräldrar blir det så,att man måste dela upp det en aning,uuuuuh så jag läntar massormassormassor! Men ska försöka blogga igen imorn,god jul på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Tina

Du blev suuuuper fin!!!!!!!

2010-12-23 @ 07:42:42
Postat av: nellie

det blev ju jätte bra!:D

2010-12-23 @ 17:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0