lyckad fredag!

Hann inte blogga igår,sjukt så illa jag mådde.
Haha men det var det värt,för hade verkligen en toppendag igår! Julia stannade kvar och väntade på mig efter skolan,för vi slutade tio i 2 och de andra slutade klockan 3,snäll är hon. Och sen så var det bara att stressa iväg till tåget och vi var så snabba så vi fick tillomed stå o vänta i 3 minuter. Sen så var vi sjukt hungriga när vi var i lkpg så då fick vi gå till subway och äta där,mätt efteråt kan man ju bara säga! Och sen gick vi vidare till simhallen och vi var väl där vid halv 5 eller nått. Så vi började med att åka båtarna,haha sjukt kul och speciellt när det är mörkt där inne,haha när Elin och jag åkte så sjöng vi "tänd ett ljus,och låt det brinna" osv,och sen när det blev kolsvart så sjöng vi "det är mörkt nu,men det blir ljusare igen". Sen gick vi upp och åt glass (jag iallafall) för de andra köpte annat. Så vi gick upp till omklädningsrummet klockan halv 7,för vi var tvugna att vara ute från omklädningsrummen klockan halv 8,och vi stog och duscha i en halvtimme eller något? Så vi var klara vid halv 8 och då började vi gå mot stationen. Stannade vid Mc'donalds och köpte lite smått,men jag köpte bara en cola. Vi var väl hemma i mantorp vid kanske kvart i 9 där nånstans? Tack för gårdagen Alicia,Therese och Elin,älskar er. Nu sitter jag här och ska börja städa snart med,ska till F&F ikväll och sova där så måste fixa lite för vet inte när jag kommer hem imorn. + så kanske jag ska va med malin sen!♥ Längesen nu. Men har nog inte så mycket att skriva nu så hör nog av mig ikväll igen!

/ B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0