i'm back!

GUD VAD LÄNGESEN DET VAR JAG BLOGGADE! :D
Jag har faktiskt saknat att blogga massor och jag har faktiskt haft lite tid att göra en design så det får bli den jag har nu. Fast jag har en del saker som jag ska ändra,te.x som rubrikerna,bilder i presentationen osv,men ska försöka göra det i veckan! Det fick bli en julig/vintrig design nu så när julen är över gör jag förhoppningsvis en ny. Visst har ni saknat mig lite iallafall? Ni kanske trodde jag skulle lägga ner bloggen,men nej det ska jag inte.
Nu sitter jag här och jag har omprov imorn på biologi,så måste träna lite på det. Och så ska vi ha en liten filmkväll med harrypotter film tror jag. Känner att det här blev ett litet slarvigt inlägg,men kände bara att slänga in ett inlägg så ni vet att jag lever iallafall! Ska försöka hinna blogga imorn,men vi får väl se!

/ B


Kommentarer
Postat av: Farfar

Va kul att du är tillbaka igen.

Tycker denna är mycket bättre än facebook.

Farmor hälsar från sjukhuset

2010-12-06 @ 20:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0