dansdansdansdansdansdans

JIPPI! Har äntligen fått hem min t-shirt från dansen! Man kunde beställa lite kläder därifrån en dag så jag beställde hem en t-shirt och jag hade nästan glömt bort den,så lång tid tog det! Men nu har jag fått den,och så snart som jag får möjlighet så kommer det upp en bild på den här.. Idag har jag ju somsagt dansat (svårt att insé när jag tjatat om dans hela tiden) haha,men det gick väl ganska så bra. Men showdans är det mycket typ stå på händer grejer och sånt och det kan inte jag så superduper bra. Men känner också att det vore kul att lära sig. Eftersom det kostar 1000 kronor för en termin + så gillar jag inte den slags dans så mycket,så tror inte jag ska gå i den efter jul så jag tror att jag bara kommer gå i min gamla grupp. Imorgon så ska jag dansa igen,och jag och några tjejor har planerat att vi ska åka till lkpg simhall och bada där på fredag! Det blir toppen,men vet inte riktigt vilka som ska följa med än. Men ni får ha det så bra så skriver jag förhoppningsvis imorgon igen!

/ B

mupp ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0